Contact


Openingstijden

Onze praktijk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. 
Op donderdagmiddag is de praktijk gesloten. U wordt via ons antwoordapparaat geïnformeerd welke arts de waarneming verzorgt (uitsluitend voor dringende medische zaken).


Digitaal vragen stellen (eConsult)

Via eConsult kunt u online met medische vragen bij ons terecht. U logt in met uw DigiD en kunt dan - 24 uur per dag - in een beveiligde omgeving uw vraag aan ons stellen. U ontvangt binnen twee werkdagen antwoord. Als u meer wilt weten over eConsult, klik dan hier.
Klik op de oranje knop rechts
 op deze pagina om direct naar eConsult te gaan.
Let op: eConsult is niet bedoeld voor dringende medische zaken of levensbedreigende situaties! Als u twijfelt over de ernst van uw klacht, neem dan altijd telefonisch contact op met onze praktijk.


Praktijknummer: (015) 284 00 30

* afspraak maken
Voor het maken van een afspraak kunt u van maandag tot en met vrijdag bellen naar dit nummer (bij voorkeur tussen 8.00 en 12.00 uur).
Wanneer u meerdere klachten wilt bespreken met de huisarts, geef dit dan aan als u de afspraak maakt. De assistente kan dan een dubbele afspraak inplannen.
U kunt ook online een afspraak maken. Klik daarvoor op de rode knop rechts op deze pagina.

Als u er zeker van wilt zijn dat u een afspraak maakt bij dokter Hartel en niet bij een eventuele waarnemer, dan is het is raadzaam telefonisch een afspraak te maken.

* afspraak maken voor telefonisch spreekuur
Als u telefonisch met de huisarts wilt overleggen, kunt u tussen 8.00 en 12.00 uur een afspraak maken voor het telefonisch spreekuur. U wordt dan dezelfde dag nog door de huisarts teruggebeld.

* huisbezoek aanvragen
Als u echt niet in de gelegenheid bent naar de praktijk te komen, dan kunt u tussen 8.00 en 12.00 uur een visite aanvragen.

* opvragen uitslagen en overige vragen
Voor het opvragen van uitslagen en het stellen van medische of administratieve vragen kunt u van 8.00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 15.30 uur de assistentes bellen.


Klachtenprocedure

Als u ontevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of over uw behandeling, dan stellen wij het op prijs als u uw klacht kenbaar maakt. Lees hier meer over onze klachtenregeling.  


Privacyreglement, LSP en cameratoezicht

Onze praktijk volgt de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). In deze wet staat beschreven hoe onze medewerkers met uw gegevens om moeten gaan. Deze wet is ingesteld om te bevorderen dat uw persoonlijke gegevens zorgvuldig en vertrouwelijk worden behandeld. De gegevens moeten juist en volledig zijn, ze moeten ook alleen worden gebruikt voor het doel waar u ze voor verstrekt heeft.
We werken daarom volgens een privacyreglement dat u hier kunt inzien. Ook leest u in dit document meer over het cameratoezicht dat van kracht is in het gezondheidscentrum, evenals over het Landelijk Schakelpunt dat zorgt voor elektronische uitwisseling van medische gegevens.


 

Contactformulier (niet-medisch)

Voor algemene, niet-medische vragen kunt u ook onderstaand contactformulier invullen. 


 

Wat is uw naam:
Wat is uw geboortedatum:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Hoe wilt u dat wij contact met u opnemen:
Vraag:

 

Laatste nieuws

De griepprik komt er weer aan...
Lees meer
Kwaliteitskeurmerk voor huisartsen is behaald
Lees meer
Handige app: 'moet ik naar de dokter?'
Lees meer

 

Patiënten waarderen ons zo